RT @hackerspacegr 28 Μαΐου: Hackerspace.gr opening doors! http://dlvr.it/RspZt
Excellent telephone support but extremely incapable online service.
Το “ONLINE ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ” της attiki-odos.gr παρουσιάζει μονάχα το υπόλοιπο του λογαριασμού κι όχι τις τρέχουσες χρεώσεις.
Δεν εμφανίζονται λοιπόν οι διελεύσεις και οι χρεώσεις που γίνονται κατά τον μήνα που διανύουμε.
Οκ (δεν ξέρω γιατί, δεν θέλω να μάθω), αποφασίζω να στείλω ένα email.
Βρίσκω το customercare@attikesdiadromes.gr) που υποθέτω ότι είναι το Customer Care των Αττικών Διαδρομών.
Και τους ζητώ εάν μπορούν να μου αποστείλουν ηλεκτρονικά τις διελεύσεις και χρεώσεις που έχω κάνει τις τελευταίες ημέρες.
Η (σχεδόν) άμεση απάντησή τους, δεν είναι παρά ένα πολύ γενικό μήνυμα/απάντηση.
Υποθέτω ότι είναι ένα αυτόματο μήνυμα (template) που απλά γίνεται copy/paste κάθε φορά.
Στο email αυτό με παραπέμπουν στο τηλεφωνικό κέντρο εξυπηρέτησης!
Ανοίγω μια παρένθεση εδώ, για να επισημάνω την υπερβολικά πολύ άσχημη εντύπωση που μου άφησε το παρακάτω γεγονός:
Ναι μεν το κείμενο είναι στα ελληνικά, το δε DISCLAIMER στα αγγλικά !!!
Προσωπικά θεωρώ υπερβολικά πολύ λάθος την εναλλαγή γλώσσας μέσα σε ένα email.
Ή αγγλικά θα πρέπει να είναι όλα ή ελληνικά ή να υπάρχουν και στις δύο γλώσσες.
Παίρνω τηλέφωνο στο τηλεφωνικό κέντρο εξυπηρέτησης και με ενημερώνουν σχετικά.
Η κοπέλα ευγενέστατη, εξυπηρετηκότατη, γρήγορη κι άμεση.
Βρίσκω την ευκαιρία λοιπόν και ζητώ δύο πράγματα:
α. Εάν μπορούν να μου αποστείλουν ηλεκτρονικά (μέσω email) τις χρεώσεις
- ΟΧΙ
β. Εάν μπορούν να μου δώσουν κάποιο email ώστε να στείλω τα feature request που θέλω για την υπηρεσία που είμαι συνδρομητής.
- ΔΕΝ γίνεται, δεν υπάρχει κάτι.
Μιας και δεν μπορώ να στείλω σε κάποιον τις προτάσεις μου, γράφω στο blog μου ότι:
- Είναι εξαιρετικά απλό (μισής μέρας δουλειά) να υπάρχει στο “ONLINE ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ” μια φόρμα,
στην οποία θα συμπληρώνει ο πελάτης το email του (αφού έχει ήδη κάνει login)
& θα αποστέλει αυτόματα κι on-demand τις διελεύσεις/χρεώσεις για το ημερολογιακό διάστημα που επιθυμεί.
Μια φόρμα, ένα query σε μια βάση & μια αποστολή με mail !
@dfunc’s presentation: “Digital Forensics with OpenSource tools” was one of the highlights at !fosscomm2011. A huge learning experience.
# hdparm -tT /dev/sda4 : 1866 MB in 2.00 seconds = 933.42 MB/sec : 84 MB in 3.03 seconds = 27.75 MB/sec
very interesting presentation “RPM packaging workshop” by @comzeradd here at !fosscomm2011
Introduction on VOIP by Efi Mouzeli, was something i really enjoyed here at !fosscomm2011, well done efi
@jemadux i use epdfview
How to make money from OpenSource. presentation at !fosscomm2011 https://balaskas.gr/img/how_to_make_money_from_opensource.pdf
One of the biggest fails at !fosscomm2011 was the time that we had to use a windows laptop for a presentation and we had only a ext4 usb !
meeting old friends (@nzaharioudakis, @gblath, @keramida) and get to now new ones here at !fosscomm2011 is awesomeness !
Using IPv6 (workshop) by @kargig was one of the best workshops i’ve even been. Here at !fosscomm2011
!melissi_project seems to be a fantastic opensource projects with a brilliant future. really happy to attend at presentation
being at !fosscomm2011 here in patra (greece) this weekend. It is a great experience till now, a lot of people and interesting projects.
Τον τελευταίο καιρό ενδιαφέρομαι να πάρω ένα ποδήλατο.
Διαπίστωσα ότι είναι λίγο ακριβότερα από ότι πίστευα
κι έτσι προσπαθώ να κάνω λίγο οικονομία για να μαζέψω τα απαιτούμενα χρήματα.
Επειδή χρειάζεται ένα σεβαστό (για εμένα ποσό), θέλω να είμαι προσεκτικός στην αγορά μου, ώστε να μην “πετάξω” τα χρήματά μου.
Βρήκα κάποιο κι έστειλα ένα email για ρωτήσω στο support της εταιρείας κάποια στοιχεία που δεν έγραφε:
Ενδιαφέρομαι για να αγοράσω το συγκεκριμένο ποδήλατο: …..
Θα ήθελα να μου πείτε:
α. εάν υπάρχει σε άλλο χρώμα,
β. το βάρος του και
γ. εάν μπορώ να περάσω κάποιο απόγευμα να το δω από κοντά.
Απάντηση:
καλημερα σας
ησυσκευη διατιθεται αλλα δεν εκτιθεται στο φυσικο καταστημα
Ναι - ναι είναι copy/paste. Έτσι μου απάντησαν. Ανορθόγραφα (άτονα), αδιάφορα κι ασαφέστατα.
Οπότε κι εγώ:
Καλημέρα,
θα ήταν εύκολο να αναγνώσει το email μου, κάποιος που γνωρίζει ελληνικά;
Γιατί εκτός ότι δεν απαντήθηκε καμία ερώτηση μου, δεν έχει καν
νόημα και η απάντηση που έλαβα.
@ionutbiru that … make sense! Thanks. I’ll wait till tomorrow then and check it again.
!archlinux plz DONT break my system: https://bbs.archlinux.org/viewtopic.php?id=117886
Decode any subject encoding to utf8 with perl: https://balaskas.gr/blog/2011/05/01/decode-any-subject-encoding-to-utf8-with-perl/
Είναι αρκετές οι φορές που κοιτώ το Subject ενός mail για να ελέγξω εάν είναι SPAM ή όχι.
Τι γίνεται όμως, εάν το subject δεν είναι σε ASCII ?
Γιατί γίνεται αυτό: Encoded-Word
Για να μπορώ γρήγορα κι εύκολα να διαβάσω το θέμα ενός τέτοιου email,
έγραψα ένα προγραμματάκι σε perl
#!/usr/bin/env perl
die $0 =~ /([^/]+)$/, " <base64 mail subject> n" unless @ARGV == 1;
use Encode;
use MIME::Base64 qw(decode_base64);
my @values = split ( '?', $ARGV[0] );
binmode STDOUT, ":utf8";
print decode ( $values[1] , decode_base64( $values[3] ) . "n" );
Δίνω ένα παράδειγμα:
$ ./db64.pl =?utf8?B?zqPOlc6czpnOnc6RzqHOmc6RIM6UzpnOn86ZzprOl86jzpfOoyAtIE1BUktFVElORyAtIM6gzpvOl86hzp/Ops6fzqHOmc6azpfOoyAmIM6ozqXOp86fzpvOn86TzpnOkc6jIC0gzpzOkc6qzp/OoyAyMDEx?=
ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ - MARKETING - ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ & ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ - ΜΑΪΟΣ 2011
otenet ntp server: time.otenet.gr