Την προηγούμενη τετάρτη μου έκλεψαν το τηλ.
Πήγα αμέσως κι έκανα φραγή, πολύ γρήγορα - πολύ εύκολα.
Την παρασκευή έκανα αίτηση φορητότητας στην cosmote.
Μου απάντησαν σήμερα από την cosmote ότι τα στοιχεία της αίτησης είναι ελλιπής.
Επικοινωνώ με το τμήμα εξυπηρέτησης της wind. 3ς ανθρώπους έπειτα μιλώ με μια κοπέλα.
- (WindSupport) “Είναι ελλιπή τα στοιχεία”
- (ebal) “Μπορούμε να δούμε ποιο στοιχείο ή στοιχεία είναι ελλιπή ή λάθος?”
- (ws) “Όχι, η αίτηση είναι αρχειοθετημένη”
- (eb) “Τι μπορώ να κάνω?”
- (ws) “Να κάνετε μια 2η αίτηση, για να γίνει επαναπροώθηση ώστε να μπει το αίτημα εν ενεργεία”
- (eb) “Μα αυτό είναι ένας φαύλος κύκλος, εάν πάω πάλι σε κατάστημα cosmote και κάνω και πάλι αίτηση για φορητότητα, τότε πως θα γνωρίζω τι στοιχεία ήταν ελλιπής στην 1η αίτηση ?”
- (ws) “Με την 2η αίτηση, το αίτημα θα μπει σε προτεραιότητα”
- (eb) “Δεν μπορούμε να το βάλουμε σε προτεραιότητα τώρα?”
- (ws) “Όχι, γιατί η αίτηση είναι αρχειοθετημένη, πρέπει να είναι ενεργή”
κάπου εδώ τα παίρνω
- (eb) “Μπορώ να μιλήσω με κάποιον άλλο?”
- (ws) “Όχι, δεν υπάρχει κανείς άλλος.
- (eb) “Δεν υπάρχει κανένας άλλος? Δεν μπορεί κάποιος να δει τι χτύπησε στην αρχική αίτηση?”
- (ws) “Όχι, δεν υπάρχει κανένας”
κάπου εδώ, απλά ξέσπασα (και φυσικά έχασα και το δίκιο μου)
- (eb) “Καταλαβαίνετε ότι κάνοντας και πάλι την αίτηση, ξανά χωρίς να γνωρίζουμε ποια είναι αυτά τα ελλιπή στοιχεία, η αίτηση ΔΕΝ θα προχωρήσει και πάλι. Κι όταν ξαναπάρω τηλ θα μου πείτε ότι η αίτηση είναι και πάλι αρχειοθετημένη. Εκτός ότι είναι φαύλος κύκλος - δεν έχει και νόημα”
- (ws) “Δεν μπορώ να σας δώσω την απάντηση που θέλετε, επίσης πρέπει να κλείσουμε γιατί μιλάμε 4 λεπτά!”
και κάπου εδώ κλείσαμε το τηλέφωνο.
Και τώρα πείτε μου, ΤΙ ΣΚΑΤΑ πρέπει κανείς να γράψει στην αίτηση για να πραγματοποίηση μια τιμημένη φορητότητα?
Take a look on Trustedbird email client http://adullact.net/plugins/mediawiki/wiki/milimail/index.php/Trustedbird_Project
Εντελώς κατά τύχη και κάπου ανάμεσα στα τυριά και στα σαλάμια, βλέπω με την άκρη του ματιού μου την λέξη Δράκουλα σε ένα από τα γνωστά και μεγάλα σουπερ μάρκετ! Η 1η σκέψη φυσικά ήταν ότι μονάχα κατά λάθος μπορεί να βρεθεί κάτι αξιόλογο σε ένα τέτοιο stand σε ένα σούπερ μάρκετ και μάλιστα στην τοποθεσία που ήταν.
Κοιτώ την τιμή: 8.5ευρώ εκδόσεις Bell. Τα ονόματα των συγγραφέων μου κινούν την περιέργεια. Δεν μπορεί λέω από μέσα μου, να έχει καμία σχέση αυτό το βιβλίο με τον Δράκουλα του Bram Stoker. Μη έχοντας περάσει πολύς καιρός από την στιγμή που διάβασα τον Δράκουλα του Μπραμ Στόκερ (2 βιβλία πίσω δλδ, τέλη μάρτη) αποφάσισα να το πάρω.
Επιστρέφω σπίτι και ξεκινώ τις πρώτες σελίδες για να πάρω μια άποψη, 150 σελίδες μετά συνειδητοποιώ ότι δεν μπορώ να το αφήσω κάτω! Το βιβλίο είναι η συνέχεια του γνωστού βιβλίου από τον μακρινό ανιψιό του Μπραμ Στόκερ, Ντρέικερ και τον Ίαν Χολτ, έναν φανατικό οπαδό του Δράκουλα.
Διαπραματεύεται τα γεγονότα που συνέβησαν σε Αγγλία και Παρίσι 25 χρόνια μετά την ηρωϊκή μάχη ενάντια στον Δράκουλα. Με ένα ευφυές σενάριο και μία πολύ ανατρεπτική πλοκή, ένας ένας από τους ήρωές μας, σκοτώνονται! Από ένα πλάσμα διαφορετικό μα και τόσο όμοιο με τον Δράκουλα. Μήπως εν τέλη ο Δράκουλας δεν εξοντώθηκε; Μήπως τα πλάσματα που μόλυνε ο Δράκουλας να συνεχίζουν το έργο του; ή μήπως ένας κρυφός απόγονος είναι αυτός που προσπαθεί να πάρει εκδίκηση;
Με αρκετά ιστορικά στοιχεία κι ένα γρήγορο ρυθμό, σιγά σιγά η πλοκή και το σενάριο φτάνει στην Αγγλία. Εκεί θα δοθεί μία ακόμα μάχη ενάντια στο κακό. Μια μάχη που θα είναι ακόμα πιο μεγαλοπρεπή από την προηγούμενη. Μία μάχη που γίνεται ενάντια στο απόλυτο κακό. Με σκηνές ακόμα πιο αιμοβόρες κι άγριες, ο δράκουλας ο απέθαντος είναι ένα βιβλίο που θα σας γεμίσει ευχάριστα τις ώρες.
Στα συν, είναι κι η εκτενής αναφορά και μελέτη του αρχικού έργου του Μπραμ Στόκερ, καθώς και η ασύλληπτη κακοποίηση του Δράκουλα από το Χόλιγουντ και η μη αποδοχή των πνευματικών δικαιωμάτων στην χήρα του Μπράμ. Οι απόγονοι του σε μία προσπάθεια να επαναφέρουν τους αναγνώστες στον δρόμο του Μπράμ Στόκερ και πρωταγωνιστές τους ίδιους πρωταγωνιστές τους αρχικού βιβλίου.
Το προτείνω, θα σας εκπλήξει ευχάριστα και θα σας κάνει να καταλάβετε ότι καμιά φορά τα φαινόμενα απατούν.
Τα συγχαρητήρια μου στην Έφη Τσιρώνη για την μετάφραση. Από τις ελάχιστες φορές που η μετάφραση είναι απίστευτα καλή και ο λόγος και το γράψιμο δεν θυμίζει λεξικό, αλλά συγγραφέα που χειρίζεται τις λέξεις με μαεστρία.
ΥΓ: Στην ίδια τιμή το βρήκα και σε μεγάλο-πολύ γνωστό βιβλιοπωλείο. Μήπως ήρθε ο καιρός να ψωνίζω από το σούπερ μάρκετ; Ένα βιβλίο που διάβασα στα ελληνικά μετά από πολύ καιρό και το καταυχαριστήθηκα.
if you want true knowledge then question everything. There are a lot of opinions out there, but just remember that you can have your own too
RT @hackerspacegr 28 Μαΐου: Hackerspace.gr opening doors! http://dlvr.it/RspZt
Excellent telephone support but extremely incapable online service.
Το “ONLINE ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ” της attiki-odos.gr παρουσιάζει μονάχα το υπόλοιπο του λογαριασμού κι όχι τις τρέχουσες χρεώσεις.
Δεν εμφανίζονται λοιπόν οι διελεύσεις και οι χρεώσεις που γίνονται κατά τον μήνα που διανύουμε.
Οκ (δεν ξέρω γιατί, δεν θέλω να μάθω), αποφασίζω να στείλω ένα email.
Βρίσκω το customercare@attikesdiadromes.gr) που υποθέτω ότι είναι το Customer Care των Αττικών Διαδρομών.
Και τους ζητώ εάν μπορούν να μου αποστείλουν ηλεκτρονικά τις διελεύσεις και χρεώσεις που έχω κάνει τις τελευταίες ημέρες.
Η (σχεδόν) άμεση απάντησή τους, δεν είναι παρά ένα πολύ γενικό μήνυμα/απάντηση.
Υποθέτω ότι είναι ένα αυτόματο μήνυμα (template) που απλά γίνεται copy/paste κάθε φορά.
Στο email αυτό με παραπέμπουν στο τηλεφωνικό κέντρο εξυπηρέτησης!
Ανοίγω μια παρένθεση εδώ, για να επισημάνω την υπερβολικά πολύ άσχημη εντύπωση που μου άφησε το παρακάτω γεγονός:
Ναι μεν το κείμενο είναι στα ελληνικά, το δε DISCLAIMER στα αγγλικά !!!
Προσωπικά θεωρώ υπερβολικά πολύ λάθος την εναλλαγή γλώσσας μέσα σε ένα email.
Ή αγγλικά θα πρέπει να είναι όλα ή ελληνικά ή να υπάρχουν και στις δύο γλώσσες.
Παίρνω τηλέφωνο στο τηλεφωνικό κέντρο εξυπηρέτησης και με ενημερώνουν σχετικά.
Η κοπέλα ευγενέστατη, εξυπηρετηκότατη, γρήγορη κι άμεση.
Βρίσκω την ευκαιρία λοιπόν και ζητώ δύο πράγματα:
α. Εάν μπορούν να μου αποστείλουν ηλεκτρονικά (μέσω email) τις χρεώσεις
- ΟΧΙ
β. Εάν μπορούν να μου δώσουν κάποιο email ώστε να στείλω τα feature request που θέλω για την υπηρεσία που είμαι συνδρομητής.
- ΔΕΝ γίνεται, δεν υπάρχει κάτι.
Μιας και δεν μπορώ να στείλω σε κάποιον τις προτάσεις μου, γράφω στο blog μου ότι:
- Είναι εξαιρετικά απλό (μισής μέρας δουλειά) να υπάρχει στο “ONLINE ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ” μια φόρμα,
στην οποία θα συμπληρώνει ο πελάτης το email του (αφού έχει ήδη κάνει login)
& θα αποστέλει αυτόματα κι on-demand τις διελεύσεις/χρεώσεις για το ημερολογιακό διάστημα που επιθυμεί.
Μια φόρμα, ένα query σε μια βάση & μια αποστολή με mail !
@dfunc’s presentation: “Digital Forensics with OpenSource tools” was one of the highlights at !fosscomm2011. A huge learning experience.
# hdparm -tT /dev/sda4 : 1866 MB in 2.00 seconds = 933.42 MB/sec : 84 MB in 3.03 seconds = 27.75 MB/sec
very interesting presentation “RPM packaging workshop” by @comzeradd here at !fosscomm2011
Introduction on VOIP by Efi Mouzeli, was something i really enjoyed here at !fosscomm2011, well done efi
@jemadux i use epdfview
How to make money from OpenSource. presentation at !fosscomm2011 https://balaskas.gr/img/how_to_make_money_from_opensource.pdf
One of the biggest fails at !fosscomm2011 was the time that we had to use a windows laptop for a presentation and we had only a ext4 usb !
meeting old friends (@nzaharioudakis, @gblath, @keramida) and get to now new ones here at !fosscomm2011 is awesomeness !
Using IPv6 (workshop) by @kargig was one of the best workshops i’ve even been. Here at !fosscomm2011
!melissi_project seems to be a fantastic opensource projects with a brilliant future. really happy to attend at presentation
being at !fosscomm2011 here in patra (greece) this weekend. It is a great experience till now, a lot of people and interesting projects.
Τον τελευταίο καιρό ενδιαφέρομαι να πάρω ένα ποδήλατο.
Διαπίστωσα ότι είναι λίγο ακριβότερα από ότι πίστευα
κι έτσι προσπαθώ να κάνω λίγο οικονομία για να μαζέψω τα απαιτούμενα χρήματα.
Επειδή χρειάζεται ένα σεβαστό (για εμένα ποσό), θέλω να είμαι προσεκτικός στην αγορά μου, ώστε να μην “πετάξω” τα χρήματά μου.
Βρήκα κάποιο κι έστειλα ένα email για ρωτήσω στο support της εταιρείας κάποια στοιχεία που δεν έγραφε:
Ενδιαφέρομαι για να αγοράσω το συγκεκριμένο ποδήλατο: …..
Θα ήθελα να μου πείτε:
α. εάν υπάρχει σε άλλο χρώμα,
β. το βάρος του και
γ. εάν μπορώ να περάσω κάποιο απόγευμα να το δω από κοντά.
Απάντηση:
καλημερα σας
ησυσκευη διατιθεται αλλα δεν εκτιθεται στο φυσικο καταστημα
Ναι - ναι είναι copy/paste. Έτσι μου απάντησαν. Ανορθόγραφα (άτονα), αδιάφορα κι ασαφέστατα.
Οπότε κι εγώ:
Καλημέρα,
θα ήταν εύκολο να αναγνώσει το email μου, κάποιος που γνωρίζει ελληνικά;
Γιατί εκτός ότι δεν απαντήθηκε καμία ερώτηση μου, δεν έχει καν
νόημα και η απάντηση που έλαβα.
@ionutbiru that … make sense! Thanks. I’ll wait till tomorrow then and check it again.