May
17
2011
wind support, just another joke

Την προηγούμενη τετάρτη μου έκλεψαν το τηλ.
Πήγα αμέσως κι έκανα φραγή, πολύ γρήγορα - πολύ εύκολα.

Την παρασκευή έκανα αίτηση φορητότητας στην cosmote.
Μου απάντησαν σήμερα από την cosmote ότι τα στοιχεία της αίτησης είναι ελλιπής.

Επικοινωνώ με το τμήμα εξυπηρέτησης της wind. 3ς ανθρώπους έπειτα μιλώ με μια κοπέλα.

  • (WindSupport) “Είναι ελλιπή τα στοιχεία”
  • (ebal) “Μπορούμε να δούμε ποιο στοιχείο ή στοιχεία είναι ελλιπή ή λάθος?”
  • (ws) “Όχι, η αίτηση είναι αρχειοθετημένη”
  • (eb) “Τι μπορώ να κάνω?”
  • (ws) “Να κάνετε μια 2η αίτηση, για να γίνει επαναπροώθηση ώστε να μπει το αίτημα εν ενεργεία”
  • (eb) “Μα αυτό είναι ένας φαύλος κύκλος, εάν πάω πάλι σε κατάστημα cosmote και κάνω και πάλι αίτηση για φορητότητα, τότε πως θα γνωρίζω τι στοιχεία ήταν ελλιπής στην 1η αίτηση ?”
  • (ws) “Με την 2η αίτηση, το αίτημα θα μπει σε προτεραιότητα”
  • (eb) “Δεν μπορούμε να το βάλουμε σε προτεραιότητα τώρα?”
  • (ws) “Όχι, γιατί η αίτηση είναι αρχειοθετημένη, πρέπει να είναι ενεργή”

κάπου εδώ τα παίρνω

  • (eb) “Μπορώ να μιλήσω με κάποιον άλλο?”
  • (ws) “Όχι, δεν υπάρχει κανείς άλλος.
  • (eb) “Δεν υπάρχει κανένας άλλος? Δεν μπορεί κάποιος να δει τι χτύπησε στην αρχική αίτηση?”
  • (ws) “Όχι, δεν υπάρχει κανένας”

κάπου εδώ, απλά ξέσπασα (και φυσικά έχασα και το δίκιο μου)

  • (eb) “Καταλαβαίνετε ότι κάνοντας και πάλι την αίτηση, ξανά χωρίς να γνωρίζουμε ποια είναι αυτά τα ελλιπή στοιχεία, η αίτηση ΔΕΝ θα προχωρήσει και πάλι. Κι όταν ξαναπάρω τηλ θα μου πείτε ότι η αίτηση είναι και πάλι αρχειοθετημένη. Εκτός ότι είναι φαύλος κύκλος - δεν έχει και νόημα”
  • (ws) “Δεν μπορώ να σας δώσω την απάντηση που θέλετε, επίσης πρέπει να κλείσουμε γιατί μιλάμε 4 λεπτά!”

και κάπου εδώ κλείσαμε το τηλέφωνο.

Και τώρα πείτε μου, ΤΙ ΣΚΑΤΑ πρέπει κανείς να γράψει στην αίτηση για να πραγματοποίηση μια τιμημένη φορητότητα?