GR
Friday 13
17.00 Ο πελάτης επικοινωνεί με το helpdesk, διότι μεταβαίνει σε νέα mail πλατφόρμα και χρειάζεται “ΕΠΕΙΓΟΝ” διαθεσιμότητα μηχανικού 19.00 - 20.00
17.30 Το helpdesk επικοινωνεί με τον standby μηχανικό
19.35 Συνδέεται ο standby μηχανικός για να δει το αίτημα του πελάτη - ΔΕΝ υπάρχει κανένα αίτημα.
Sat 14
00.00 Το helpdesk επικοινωνεί με τον standby μηχανικό, ότι ο πελάτης μόλις έστειλε το αίτημα
00.30 Ενημερώνεται ο πελάτης μέσω helpdesk ότι δεν υπάρχει άμεση διαθεσιμότητα μηχανικού – διευκρινίζεται με τον πελάτη κι επικοινωνείτε σε όλους ότι θα γίνει το πρωί.
10.30 Ο πελάτης επικοινωνεί με το helpdesk για να ολοκληρωθεί το αίτημά του για να μεταβεί στην νέα mail υπηρεσία/πλατφόρμα
11.15 Ο μηχανικός ενημερώνει το helpdesk ότι ο πελάτης ΔΕΝ έχει στείλει κανένα αίτημα. Ο πελάτης αναφέρει απλά “την επιβεβαίωση dns εγγραφών”.