Σε συνέχεια του: wind support, just another joke
Σήμερα το απόγευμα, μεταβαίνω σε κατάστημα Wind και μιλάω με τον υπεύθυνο του καταστήματος.
Έχω στα χέρια μου την αίτηση φορητότητας από το oteshop και του ζητάω να μου επιβεβαιώσει τα στοιχεία της αίτησης με τα στοιχεία που έχω στην καρτέλα μου ως πελάτης. Μαζί με την ταυτότητά μου για να ελέγξουμε μήπως έχει περαστεί κάτι λάθος.
Τα πάντα (i repeat again - τα πάντα) είναι ολόσωστα. Με ενημερώνει ότι δεν μπορεί να δει τις αιτήσεις φορητότητας ο ίδιος. Τον ευχαριστώ για τον κόπο του (double check τα στοιχεία μου) και φεύγω.
Ξαναπάω στο κατάστημα oteshop και κάνω εκ νέου την αίτηση φορητότητας.
Στα χέρια μου κρατώ τον λογαριασμό της wind, την προηγούμενη αίτηση και την ταυτότητα.
Επιστρέφω στο κατάστημα Wind (μετά από 1 1/2 ώρα).
Ενημερώνω τον υπεύθυνο ότι έχω κάνει εκ νέου την αίτηση κι επειδή ΔΕΝ διαθέτω τηλέφωνο εάν μπορεί να μιλήσει με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών για να επιβεβαιώσω ότι βλέπουν την αίτηση.
Να υπενθυμίσω ότι η κοπέλα το πρωί μου είπε να την ξανακάνω και να πάρω τηλέφωνο στο τμήμα φορητότητας για να ελέγξουν την αίτηση σε κατάσταση ενεργή γιατί σε κατάσταση αρχειοθετημένη ΔΕΝ μπορούσαν να κάνουν κάτι. Όπως επίσης να μπει σε προτεραιότητα μιας και η 1η αίτηση προφανώς δεν μπήκε!
Επικοινωνώ με το τμήμα εξυπηρέτηση κι εκεί ο άνθρωπος που μου απαντάει με ενημερώνει ότι δεν είναι αρχειοθετημένη η 1η αίτηση κι εκκρεμεί απάντηση μέχρι τις 18.05.2011. Δλδ αύριο.
Τον ενημερώνω για το τι μου είπε ο συνάδελφος του το πρωί.
Με περνάει στο τμήμα φορητότητας, 10 λεπτά αργότερα (ναι περίπου τόσα ήταν - ο υπεύθυνος είχε τρελαθεί από την αγωνία του) μου απαντάει κάποια κοπέλα και με ενημερώνει ότι η 1η αίτηση που έκανα την παρασκευή είναι αρχειοθετημένη με Ελλιπή Στοιχεία κι ότι έχει γίνει λάθος στο όνομα.
Την ενημερώνω ότι τα στοιχεία είναι σωστά κι ότι τα έχω ελέγξει με τον υπεύθυνο του καταστήματος Wind επιβεβαιώνοντάς τα με την καρτέλα μου στην Wind. ΔΕΝ έχει γίνει κανέναν λάθος.
Μου αντιλέγει ότι ίσως έχει γίνει κάποιο λάθος στο email που τους έχουν στείλει από την cosmote. Την ρωτώ εάν μπορεί να μου πει το λάθος. Δεν μπορεί γιατί είναι αρχειοθετημένη. Της λέω ότι ο συνάδελφος της, 10 λεπτά πριν μου είπε ότι ΔΕΝ είναι αρχειοθετημένη κι ότι εκκρεμεί απάντηση μέχρι τις 18.05.2011 από την Wind. Με ενημερώνει ότι δεν ισχύει αυτό.
Τώρα τι σύστημα είναι αυτό, που ο ένας υπάλληλος το βλέπει σε εκκρεμότητα, ο άλλος σε αρχειοθέτηση, κανείς δεν ξέρει.
Τέσπα, αφήνω την 1η αίτηση στην άκρη. Την ρωτώ για την 2η αίτηση που έκανα πριν από 1 1/2 ώρα.
Με ενημερώνει ότι δεν υπάρχει απολύτως καμία 2η αίτηση. Της λέω ότι την έχω κάνει κι έχω πάρει εκ νέου αντίγραφο από το oteshop. Με ενημερώνει και πάλι ότι δεν υπάρχει απολύτως καμία αίτηση και να το ελέγξω με cosmote.
Μάλιστα με πληροφορεί ότι το σύστημα είναι online κι αφού κάνουν την αίτηση από cosmote, θα έπρεπε να το βλέπει αυτό αμέσως.
Την ευχαριστώ και φεύγω από το κατάστημα.
Νιώθω υποχρεωμένος στον υπεύθυνο του καταστήματος Wind γιατί την εξυπηρέτησή του.
Ο ίδιος φανερά απορεί για την εταιρεία που εργάζονται.
Για να μην χάνουμε το focus μας, όλες οι συνομιλίες έγιναν μετά την επιβεβαίωση των στοιχείων μου στην αίτηση φορητότητας μέσα σε κατάστημα Wind.
Φεύγω εκ νέου και μεταφέρομαι σε κατάστημα Cosmote. Μιλάω με την εξυπηρέτηση πελατών και με το τμήμα φορητότητας. Εδώ περίμενα μονάχα 1 λεπτό!!! Με ενημερώνει η κοπέλα ότι έχει γίνει η 2η αίτηση, την βλέπει μπροστά της και περιμένουν απάντηση από την Wind.
Τώρα πως στο καλό γίνεται, να κάνω για 2η φορά την αίτηση κι αυτή η ριμάδα σε Online σύστημα να μην φαίνεται 2 ώρες μετά στην Wind είναι κι αυτό ένα μυστήριο.
Τώρα εάν κανείς ξέρει κάποια μυστική φράση (όπως στον ΟΣΕ) ή όπως περιγράφεται εδώ: xkcd ας μου πει και μένα. πλζζζζ
ΥΓ: Εάν εργάζεσαι στην wind και μπορείς να με βοηθήσεις, κερνάω μπύρες, σουβλάκια, πίτσες κι ότι άλλο τραβάει ο οργανισμός σου.