Έχω μια pre-paid από την Τράπεζα Κύπρου.
Θέλω να μάθω εάν μπορώ να την φορτίσω ηλεκτρονικά - χωρίς να πάω σε κατάστημα.
Αναζήτηση για Τράπεζα Κύπρου, με οδηγεί στο site της Πειραιώς
Τηλ #1: 0030210328800
πατώντας στην στοιχεία, τυχαία νούμερα (τηλεφωνικό κέντρο), καταλήγω σε άνθρωπο.
- Θέλω να ρωτήσω για μια pre-paid της Τράπεζας Κύπρου
- Δεν εξυπηρετούμε προϊόντα άλλης τράπεζας
Τηλ #2 00302109663967
Πατάω κι εγώ τυχαία νούμερα στο καντράν, περιμένω δέκα λεπτάκια, πέφτω σε άνθρωπο.
- Θέλω να ρωτήσω για μια pre-paid της Τράπεζας Κύπρου
- Ορίστε, πείτε μου
- Μπορώ να φορτίσω μια pre-paid μέσω webbanking - δεν βρίσκω το IBAN
- Δεν χρειάζεται, Έμβασμα σε άλλη τράπεζα και βάζετε τον αριθμό της κάρτας συμπληρώνονται ως αιτιολογία “Φόρτιση pre-paid”
Μπαίνω να δοκιμάσω - δεν παίζει, ζητάει IBAN
Ξαναμπαίνω caclulators iban, βρίσκω μια τρύπα στο firewall, συνδέομαι, αναζητώ στον κώδικα - δεν βρίσκω άκρη. Δεν βλέπω κάπου να κάνει transcode τον αριθμό λογαριασμού σε IBAN.
Ξαναπαίρνω στο 1ο τηλέφωνο - μιας και ο τύπος από την τράπεζα κύπρου μου είπε βλακείες
- μπλα μπλα μπλα
- Οι pre-paid δεν έχουν αριθμό λογαριασμού, άρα δεν έχει IBAN
ok, βγάλαμε άκρη!
Θα πρέπει να πάρω άδεια (ολιγόωρη) για να πάω να την φορτίσω σε κατάστημα.
Add comment
Fill out the form below to add your own comments