Excellent telephone support but extremely incapable online service.
Το “ONLINE ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ” της attiki-odos.gr παρουσιάζει μονάχα το υπόλοιπο του λογαριασμού κι όχι τις τρέχουσες χρεώσεις.
Δεν εμφανίζονται λοιπόν οι διελεύσεις και οι χρεώσεις που γίνονται κατά τον μήνα που διανύουμε.
Οκ (δεν ξέρω γιατί, δεν θέλω να μάθω), αποφασίζω να στείλω ένα email.
Βρίσκω το customercare@attikesdiadromes.gr) που υποθέτω ότι είναι το Customer Care των Αττικών Διαδρομών.
Και τους ζητώ εάν μπορούν να μου αποστείλουν ηλεκτρονικά τις διελεύσεις και χρεώσεις που έχω κάνει τις τελευταίες ημέρες.
Η (σχεδόν) άμεση απάντησή τους, δεν είναι παρά ένα πολύ γενικό μήνυμα/απάντηση.
Υποθέτω ότι είναι ένα αυτόματο μήνυμα (template) που απλά γίνεται copy/paste κάθε φορά.
Στο email αυτό με παραπέμπουν στο τηλεφωνικό κέντρο εξυπηρέτησης!
Ανοίγω μια παρένθεση εδώ, για να επισημάνω την υπερβολικά πολύ άσχημη εντύπωση που μου άφησε το παρακάτω γεγονός:
Ναι μεν το κείμενο είναι στα ελληνικά, το δε DISCLAIMER στα αγγλικά !!!
Προσωπικά θεωρώ υπερβολικά πολύ λάθος την εναλλαγή γλώσσας μέσα σε ένα email.
Ή αγγλικά θα πρέπει να είναι όλα ή ελληνικά ή να υπάρχουν και στις δύο γλώσσες.
Παίρνω τηλέφωνο στο τηλεφωνικό κέντρο εξυπηρέτησης και με ενημερώνουν σχετικά.
Η κοπέλα ευγενέστατη, εξυπηρετηκότατη, γρήγορη κι άμεση.
Βρίσκω την ευκαιρία λοιπόν και ζητώ δύο πράγματα:
α. Εάν μπορούν να μου αποστείλουν ηλεκτρονικά (μέσω email) τις χρεώσεις
- ΟΧΙ
β. Εάν μπορούν να μου δώσουν κάποιο email ώστε να στείλω τα feature request που θέλω για την υπηρεσία που είμαι συνδρομητής.
- ΔΕΝ γίνεται, δεν υπάρχει κάτι.
Μιας και δεν μπορώ να στείλω σε κάποιον τις προτάσεις μου, γράφω στο blog μου ότι:
- Είναι εξαιρετικά απλό (μισής μέρας δουλειά) να υπάρχει στο “ONLINE ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ” μια φόρμα,
στην οποία θα συμπληρώνει ο πελάτης το email του (αφού έχει ήδη κάνει login)
& θα αποστέλει αυτόματα κι on-demand τις διελεύσεις/χρεώσεις για το ημερολογιακό διάστημα που επιθυμεί.
Μια φόρμα, ένα query σε μια βάση & μια αποστολή με mail !