Πως να αποφύγετε προβλήματα με το eshop.
Πολύ απλά ΔΕΝ αγοράζεις, είναι το δημοφιλέστερο online κατάστημα
και με την χειρότερη εξυπηρέτηση/πολιτική που υπάρχει.
Δευτέρα 04.05.2009 μετά τις 19.00 έκανα μία παραγγελία για μία τηλεόραση: SAMSUNG LE32B450 32 LCD
Τρίτη 05.05.2009 γύρω στις 12.00 μου την έχουν φέρει στην δουλειά. Πληρώνω μετρητά.
Πηγαίνω στο σπίτι το απόγευμα και την δοκιμάζω τοποθετώντας την εξωτερική κεραία που έχω ήδη σε άλλη τηλεόρασή. Αναζητώ για αναλογικά κανάλια, τα αποθηκεύει στις μνήμες του και ξεκινάω να δω
την ποιότητα.
ΠΟΙΑ ποιότητα;
ΠΟΙΑ κανάλια;
Η ευκρίνεια να τρεμοπαίζει και η εικόνα να είναι άθλια, όπως επίσης στο 95% των καναλιών δείχνει με χιόνια. Δοκιμάζω χειροκίνητη αναζήτηση, το ίδιο.
Τετάρτη 06.05.2009 επιστρέφω την τηλεόραση στο κατάστημα του Χαλανδρίου και ενημερώνω τον υπεύθυνο για την ποιότητα των καναλιών/ευκρίνεια κ.λ.π.
Σάββατο 09.05.2009 δέχομαι μήνυμα από το τμήμα Service όπου με ενημερώνει ότι η τηλεόραση δεν παρουσίασε κανένα πρόβλημα.
Την ίδια μέρα, προς το μεσημέρι δέχομαι μήνυμα να πάω να την παραλάβω από το Χαλάνδρι.
Δευτέρα 11.05.2009 μεταβαίνω στο κατάστημα του Χαλανδρίου, και μιλάω με τον υπεύθυνο.
Του εξηγώ τι έχει συμβεί και ζητάω τα χρήματά μου πίσω καθώς η τηλεόραση είτε είναι χαλασμένη
είτε δεν με ικανοποιείς καθώς δεν δείχνει καθόλου καλά.
Από τότε ξεκινάει ο γολγοθάς μου, τηλέφωνα/μηνύματα τπτ. Δεν μπορώ να βγάλω άκρη.
Έδωσα 420 ευρώ και δεν έχω το προϊόν.
Την Δευτέρα 25.05.2009 με ενημερώνουν ότι ΔΕΝ μου δίνουν τα χρήματα μου πίσω, ΔΕΝ γίνεται δεκτή η τηλεόραση.
Τους εξηγώ εκ νέου ότι η τηλεόραση ΔΕΝ παίζει και θέλω να γίνει ο έλεγχος μπροστά μου.
Κλείνουμε το ραντεβού για σήμερα 28.05.2009 (23 ημέρες μετά !!!) και παρουσιάζομαι στο κατάστημα του Μενιδίου.
Βάζουν την τηλεόραση σε μία εξωτερική κεραία και VOILA δεν παίζει τπτ. Πιάνει τα κανάλια αλλά είναι χάλια σε ποιότητα κ.λ.π.
Αφού εξηγώ στον τεχνικό πως να την δοκιμάσει εκ νέου διαπιστώνει ότι όντως η τηλεόραση ΔΕΝ παίζει σωστά.
Με ενημερώνει ότι θα αντικατασταθεί άμεσα με νέα τηλεόραση. Μιλάμε τον πωλητή για την αντικατάσταση ότι ΔΕΝ
με ενδιαφέρει άλλη τηλεόραση και πολύ φοβάμαι ότι επίσης ΔΕΝ θα παίζει σωστά ή θα έχω προβλήματα.
Με τα πολλά κατάφερα να μου στείλουν ένα μήνυμα για να μου πιστώσουν τα 420ευρώ κι όχι για την επιστροφή των χρημάτων μου.
Γιατί δλδ να πρέπει να τους ξαναδώσω τα χρήματά μου; Γιατί δεν μπορώ να τα πάρω πίσω;
Με όσους υπάλληλους μίλησα από το eshop ήταν ευγενέστατοι και εξυπηρετικοί.
Τα συμπεράσματά μου λοιπόν:
α. Δεν πρόκειται να αγοράσω ξανά από το eshop (δυστυχώς θα πρέπει να εξαντλήσω τα 420 ευρώ που έχω ως πιστωτικό)
β. Στις 09.05.2009 το τμήμα service ΔΕΝ διαπίστωσε πρόβλημα, αλλά στις 28.05.2009 παρουσία μου, διαπιστώνει πρόβλημα (αυτό το αφήνω προς προβληματισμό σας)
ΥΓ: Παρακαλώ την ανέχεια σας για την χρήση του πλανήτη για την δημοσίευση αυτού του post